Kuchnia to serce domu. Spędzamy w niej dużo czasu w ciągu dnia, mieści w sobie wiele niezbędnych sprzętów i bez niej trudno wyobrazić sobie codzienne funkcjonowanie. Choć wydaje się, że wszystko w kuchni zostało już odkryte to jednak wciąż są obszary, które można ulepszyć, by życie było łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej ekonomiczne. Z tego przekonania narodził się pomysł połączenia sił dwóch marek – IZI Kuchnie – producenta mebli kuchennych na wymiar i FIBARO, marki Nice – wiodącego dostawcy rozwiązań Home & Building management and Security.
Współpraca obu firm rozpoczęła się w listopadzie 2022. Wtedy odbyło się otwarcie nowego showroomu IZI Kuchnie w Gdyni, wyposażonego w inteligentne urządzenia FIBARO – marki Nice. Firma wzięła też udział w promocji swoich rozwiązań dla klientów, którzy odwiedzili sklep. Dla osób, które nie mogły uczestniczyć w evencie osobiście, możliwości produktów FIBARO zostały zaprezentowane w transmisji video na żywo na Facebooku, a bonusem była możliwość wygrania
w internetowym konkursie zestawu urządzeń do kuchni.
Aby klienci mogli łatwo odnaleźć się na nieznanym dla nich terenie technologicznych nowinek FIBARO przygotowało dla nich 3 proste zestawy produktów różniące się stopniem rozbudowy. Osoby początkujące lub dysponujące mniejszym budżetem mogą zacząć od zestawu Smart Basic obejmującego zarządzanie oświetleniem, jego natężeniem i barwą, a także kontrolę zużycia energii. Zestaw Smart Plus pozwala dodatkowo na ochronę przed awarią zmywarki lub uszkodzeniem instalacji hydraulicznej, dzięki czujnikowi zalania. Z kolei zestaw Smart Premiumzawiera również czujnik dymu i inteligentną wtyczkę umożliwiającą pomiar zużycia prądu przez podpięte do niej urządzenie. Niezależnie od tego na jaki zestaw padnie wybór – każdy z nich można w późniejszym czasie rozbudować o dodatkowe funkcjonalności i połączyć z innymi urządzeniami smart. Wszystkie zestawy dostępne są także w sklepie mojefibaro.pl, z wygodną formą finansowania w 10 lub 20 ratach 0%.
W grudniu trenerzy FIBARO przeszkolili projektantów IZI Kuchnie. W końcu to oni stanowią pierwszy punkt kontaktu z klientami, którzy marzą o wygodnej kuchni. Dlatego tak ważne było, by wiedzieli o produktach jak najwięcej i potrafili przedstawić ich zastosowanie odbiorcom. System smart home działa najefektywniej i przynosi najwięcej korzyści, gdy obejmuje cały dom – głównym celem naszej współpracy jest więc uświadomienie klientów, że kuchnia nie stanowi wyjątku od tej reguły. Dodatkowo przygotowaliśmy specjalny program lojalnościowy dla projektantów – z możliwością zakupu urządzeń dla własnych potrzeb w specjalnych cenach oraz bonusami za każdą zrealizowaną transakcję. – mówi Wojciech Jankowski, Dyrektor Marketingu FIBARO, marki Nice.
Źródło materiału i zdjęć: Press Office