#Krótkapiłka to hasło, pod którym firma InPost – Sponsor Strategiczny reprezentacji Polski, przygotowała szereg aktywności dla użytkowników aplikacji InPost Fresh. Jej użytkownicy będą mogli jako pierwsi zdobyć bilety na mecz reprezentacji Polski w piłce nożnej, który rozegra z Albanią, w eliminacjach do Euro 2024, pod przewodnictwem nowego trenera Fernando Santosa. InPost już po raz drugi przygotował przedsprzedaż biletów na mecz naszej drużyny narodowej. Akcja wystartuje 3 marca, o godz. 10:00 i potrwa do 6 marca włącznie!
Już 27 marca, Polacy zmierzą się z drużyną Albanii w ramach eliminacji do mistrzostw Europy w 2024 roku. Będzie to jednocześnie debiut nowego trenera reprezentacji Polski, Fernando Santosa, w oficjalnym meczu przed polską publicznością. Z tej okazji InPost, który jest Partnerem Strategicznym polskiej drużyny narodowej przygotował wyjątkową akcję – przedsprzedaż biletów na mecz biało – czerwonych, na PGE Stadionie Narodowym. Wszyscy klienci, którzy pobiorą z Google Play lub App Store i zainstalują aplikację InPost Fresh otrzymają możliwość zakupu biletu, w dniach 3-6 marca. Przedsprzedaż odbywa się na kilka dni przed startem ogólnopolskiej sprzedaży organizowanej przez PZPN. Wystarczy wyrazić chęć uczestnictwa, klikając w banner w aplikacji, a następnie zarejestrować się na stronie LaczyNasPilka.pl. Na podany adres
e-mail zostanie wysłany unikalny link z kodem, który umożliwi zakup biletów w przedsprzedaży. Pula biletów jest ograniczona. Jeden kod pozwala na zakup maksymalnie 5 biletów.
– Już po raz drugi użytkownicy aplikacji InPost będą mieli wyjątkową okazję by powalczyć o bilety w przedsprzedaży i kibicować na żywo drużynie
biało – czerwonych. Przed nami historyczny mecz – pierwszy, który zostanie rozegrany w ramach eliminacji do Euro 2024, pod okiem nowego trenera przed polskimi kibicami. Tak jak na murawie, podczas przedsprzedaży, naszym klientom przyda się refleks, czujność i szybkość w podejmowaniu decyzji. Zasady są bardzo proste! Wystarczy pobrać appkę InPost Fresh, kliknąć w banner o przedsprzedaży biletów, zarejestrować się na stronie LaczyNasPilka.pl i gotowe! Na podany adres e-mail otrzymamy link oraz unikalny kod, które pozwolą nam na zakup aż 5 biletów w przedsprzedaży!
– podkreśla Anna Heimberger, dyrektor marketingu InPost.
Współpracy InPost z reprezentacją Polski w piłce nożnej towarzyszy hasło #Krótkapiłka. Wszystkie aktywności związane z działaniami sponsoringowymi InPost można śledzić na stronie www.inpost.pl/dla-kibica
Źródło materiału: BigPicture PR