InPost przeprowadza rebranding marki Mondial Relay wprowadzając swoją markę InPost na rynek hiszpański i portugalski oraz  komunikuje nowy wizerunek marki Mondial Relay we Francji i w krajach Beneluxu. Zmiana jest kontynuacją realizowanej przez spółkę strategii udostępniania rozwiązań logistycznych dla klientów e-commerce w dostawach ostatniej mili. 

„Proces integracji Grupy InPost zakłada systematyczną implementację najbardziej innowacyjnych rozwiązań na kolejnych rynkach. Dotyczy to także marki InPost, która jest synonimem jakości świadczonych usług, a która
z sukcesem rozwijana jest w Polsce, Wielkiej Brytani i Włoszech. Z początkiem lipca zostanie wprowadzona także na rynek hiszpański i portugalski.  We Francji, Belgii i Holandii Grupa InPost będzie rozwijana pod marką Mondial Reley, której wizerunek został unowocześniony, a marka jest znana z optymistycznego i bardzo konsumenckiego podejścia do użytkowników. Jest to zgodne ze strategią Grupy InPost, która jest konsekwentnie wdrażana na wszystkich rynkach”
mówi Rafał Brzoska, założyciel i Prezes InPostu.

Efekt paczkomatowego motyla

Kiedy InPost przejął w lipcu 2021 Mondial Relay (Francja: 12 000 PUDO), rynkowego lidera dostaw out of home (OOH) oraz alternatywnych punktów dostaw (PUDO – Pick-Up and Drop-Off), stał się największą platformą dostaw dla e–commerce w Europie. Wprowadzenie marki InPost w Hiszpanii i Portugalii oraz odświeżenie marki Mondial Relay zakłada wdrożenie szeregu rozwiązań prokonsumenckich, rozwój sieci punktów odbioru przesyłek a przede wszystkim przyspieszenie rozbudowy sieci innowacyjnych automatów paczkowych istniejących w Polsce pod nazwą Paczkomat® InPost na wszystkich rynkach, zarówno pod marką InPost, jak i Mondial Relay.

Transfer know – how do Francji i Hiszpanii

We Francji Mondial Relay zatrudnia 1300 pracowników, posiada 4 huby oraz 26 agencji regionalnych. Tylko w 2021 roku firma dostarczyła ponad 140 milionów paczek. 

Dzięki transferowi know–how InPost, Mondial Relay istotnie rozszerza swoją ofertę o sieć Paczkomatów® dostępnych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu stawiając w lipcu tego roku 1000 Paczkomat we Francji. Tym samym coraz większa grupa klientów Mondial Relay może korzystać z wygodnej i ekologicznej formy odbiorów i nadań przesyłek.

Grupa InPost posiada także 3200 punktów odbioru paczek w Hiszpani. Rozwój usług i wprowadzenie na rynek sieci Paczkomatów® wspiera podpisanie umowy z najpopularniejszą siecią stacji paliw Galp, która liczy 570 punktów. Pierwsze automaty Paczkomat® staną w głównych miastach Hiszpani takich jak Madryt, Barcelona, Sewilla, Walencja i Malaga. 

InPost konsekwentnie umacnia pozycję lidera w zakresie proekologicznych rozwiązań a rozwój sieci Paczkomatów® w naturalny sposób przyczynia się do ograniczenia śladu węglowego w całej Europie. Jeden Paczkomat® oszczędza tyle emisji CO2 dziennie, co 9 drzew przez cały rok.

Źródło i zdjęcia: Informacja Prasowa

Polska grupa Smart Home by SmartMe

Polska grupa Xiaomi by SmartMe

Promocje SmartMe

Powiązane posty

Dodaj komentarz