Wejdź w rolę komentatora sportowego i zrelacjonuj drogę przesyłki InPost od nadawcy do odbiorcy. Do wygrania bilety na mecz eliminacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej pomiędzy Polską a Albanią oraz wejściówki na trening biało-czerwonych.
Kolejna szczególna data w kalendarzu każdego piłkarskiego kibica zbliża się wielkimi krokami. Już w marcu startują eliminacje wyłaniające 24 drużyny, które zawalczą o miano najlepszej drużyny narodowej starego kontynentu. Faza główna odbywającego się tym razem w Niemczech turnieju zaplanowana jest na czerwiec 2024 roku. Wśród drużyn walczących o prawo startu w mistrzostwach znajduje się również reprezentacja Polski, która swoje zmagania rozpocznie meczem z Albanią 27 marca 2023 roku. Z tej okazji InPost, Sponsor Strategiczny Reprezentacji Polski, zorganizował konkurs, w którym do wygrania jest 160 nagród. Wśród nich 50 zestawów kolekcjonerskich klocków Paczkomat® biało-czerwonych, 100 podwójnychbiletów na mecz, a także 10 pakietów VIP. Posiadacze pakietów VIP prócz biletów na spotkanie będą mogli uczestniczyć w ostatnim przedmeczowych treningu naszych piłkarzy i na własne oczy przekonać się jak wygląda trening pod wodzą nowego trenera naszej kadry – Fernando Santosa.
Droga do dopingowania naszej drużyny w pierwszym meczu eliminacji do Mistrzostw Europy jest niezwykle prosta. Wystarczy do 20 lutego odebrać swoją przesyłkę za pomocą urządzenia Paczkomat®, wejść na stronę konkursową krotka-pilka.pl, następnie w formularzu zgłoszeniowym wpisać numer paczki, dane kontaktowe oraz wykonać zadanie konkursowe. Polega ono na wcieleniu się w rolę komentatora sportowego i opisaniu drogi przesyłki InPost od nadawcy do odbiorcy.
W InPost doskonale zdajemy sobie sprawę jak ważna dla naszych klientów jest piłka nożna i emocje jej towarzyszące. Jako Sponsor Strategiczny naszej reprezentacji chcemy jak najczęściej umożliwiać przeżywanie tych niepowtarzalnych wrażeń, jakie niesie ze sobą dopingowanie wraz z całym stadionem polskich piłkarzy. Konkurs, z którym wystartowaliśmy 23 stycznia to kolejna aktywność w ramach kampanii „#Krótka Piłka”. W naszych działaniach chcemy stwarzać naszym klientom, a zarazem kibicom jak najwięcej okazji do wspierania i bycia jak najbliżej swojej ukochanej drużyny. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu InPost
Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej www.krotka-pilka.pl do 27 lutego.
Źródło materiału:Big Picture PR