Już teraz zakupione w Zalando produkty można odebrać w urządzeniu Paczkomat®
InPost – lider usług logistycznych w Europie – poszerza portfolio międzynarodowych firm, które umożliwiają swoim klientom dostęp do najbardziej ekologicznej[1][2]formy dostawy, jaką są dostawy do sieci urządzeń Paczkomat® InPost. Do grona partnerów firmy dołączyło Zalando. Już teraz klienci platformy mogą odbierać swoje zakupy za pośrednictwem urządzeń Paczkomat®. Polska jest pierwszym krajem, w którym klienci Zalando mogą skorzystać z usług świadczonych przez Grupę InPost.
Zalando to jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, posiadająca ponad 50 milionów klientów z 25 krajów. Dzięki nawiązanej współpracy, klienci Zalando będą mogli otrzymywać swoje paczki z wykorzystaniem usług kurierskich InPost oraz sieci urządzeń Paczkomat®.
Jestem przekonana, że rozpoczęta z początkiem listopada współpraca dwóch kluczowych firm w swoich sektorach, Zalando i InPost będzie udana. Zalando od zawsze skutecznie tworzy przyjazną, wygodną dla konsumenta przestrzeń zakupową, która wpisuje się w klientocentryczne podejście InPost w oferowaniu szybkich i ekologicznych dostaw poprzez Paczkomat®. Jak wskazuje stworzony przez Gemius raport na temat branży e-commerce, uwzględnienie urządzeń Paczkomat® jako formy dostawy motywuje klientów do skorzystania z oferty, co ma szczególne znaczenie w okresach zintensyfikowanych zakupów konsumenckich jak na przykład listopadowy Black Friday, czy w momencie poszukiwania gwiazdkowych prezentów – podkreśla Dagmara Brzezińska, wiceprezes zarządu InPost i dodaje: Uwzględnienie w łańcuchu dostaw Zalando sieci maszyn Paczkomat® oraz usług kurierskich InPost jest dla nas potwierdzeniem, że nie tylko konsumenci uważają Paczkomat® za komfortową formę dostawy. Także wiodące międzynarodowe firmy dostrzegają korzyści z usług świadczonych przez InPost. Nawiązanie współpracy z Zalando jest przykładem takiego uznania dla jakości usług InPost.
[1] Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna forma zakupów internetowych. Z analiz InPostu wynika, że zamówienie do nich przesyłki zmniejsza emisję CO2 nawet o 75% w porównaniu do dostawy bezpośrednio do domu klienta. Tylko w 2020 roku dostawy do maszyn Paczkomat® InPost ograniczyły emisję CO2 o ponad 180.000 ton
[2] Według badania Gemius “E-commerce w Polsce 2022” 67% badanych oraz 74% osób w kategorii 15-24 lata, wskazało dostawy do maszyny paczkowej jako najbardziej ekologiczną formę dostawy.
Źródło materiału: BigPicture PR