Firma Nice Polska, obchodząca w tym roku swoje 25-lecie, od lat mocno związana jest ze sportem, a w szczególności z żużlem. We współpracy z FIBARO, które w 2018 roku zasiliło szeregi grupy Nice, przygotowały po raz pierwszy wspólną kampanię reklamową.

W związku z podpisaną umową z Ekstraligą Żużlową, w okresie od kwietnia do listopada 2021 roku na antenie nSport+ HD i kanałach Eleven Sports prezentowane będą 30-sekundowe spoty reklamowe. Każdy opowiada osobną historię, jednak mimo różnic – inni bohaterowie, inne pokolenia, inne potrzeby, inne priorytety – wszystkie historie łączy jedno – produkty Nice i FIBARO. System automatyki budynkowej i inteligentnych domów odpowiadają na zróżnicowane potrzeby użytkowników, oferując nieograniczone możliwości, których namiastkę możemy zobaczyć w przygotowanych materiałach.

Powiem szczerze, że cieszę się, że takie spoty pojawią się w telewizji. Tematyka Smart Home nadal potrzebuje silnego rozgłosu w tym obszarze.

Pozwól smart home zatroszczyć się o Ciebie

Smart home już dawno przestał być interesującym gadżetem. Przygotowane spoty pokazują system, który realnie ułatwia życie mieszkańcom; umożliwia sterowanie roletami, markizami, multimediami, światłami, a także dba o bezpieczeństwo. Zaprezentowane urządzenia dzięki swojemu designowi idealnie wpasowują się w otoczenie, a co najważniejsze – spełniają swoją funkcję – troszczą się  o domowników.

Spoty reklamowe emitowane będą przy każdym magazynie przedmeczowym oraz przy każdej transmisji live meczu PGE Ekstraligi.

Współpraca Nice i FIBARO zatacza coraz większe kręgi

Tegoroczna kampania reklamowa to nie pierwszy raz, gdy obie marki łączą swoje siły. W 2020 roku, w Las Vegas, Nice i FIBARO zorganizowały wspólne stoisko na największych na świecie targach elektroniki użytkowej oraz nowych technologii – CES 2020. Odwiedzający to interaktywne stoisko mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami technologicznymi, doświadczając
różnych scenariuszy inteligentnego domu. Premierę miała wówczas m.in. nowa centrala FIBARO Home Center 3, kompatybilna z ponad 2000 produktów innych firm działających w różnych technologiach, w tym produktami automatyki do bram firmy Nice.

Nice Polska i FIBARO należą do międzynarodowego lidera sektora Inteligentnych Rozwiązań dla Domu, Bezpieczeństwa i Automatyki Domowej – włoskiej grupy Nice. Obiema spółkami w Polsce kieruje Adam Krużyński, jako Dyrektor Zarządzający w Nice Polska oraz Prezes Zarządu w Fibar Group. Dzięki temu działania obu firm są bardziej zintegrowane i pozwalają w pełni wykorzystywać ich potencjał rynkowy.


Kompletnie zwariowany na punkcie smart. Jeśli tylko pojawi się coś nowego, to koniecznie musi to dostać w swoje ręce i przetestować. Lubi rozwiązania, które się sprawdzają, i nie znosi bezużytecznych gadżetów. Jego marzeniem jest zbudować najlepszy portal z obszaru smart w Polsce (a później na świecie i Marsie w 2025).

Polska grupa Smart Home by SmartMe

Polska grupa Xiaomi by SmartMe

Promocje SmartMe

Powiązane posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *