Dzisiaj pojawiła się aktualizacja dla odkurzacza Viomi V2 Pro, który przynosi kilka nowości. Aktualizacja podnosi software odkurzacza dla wersji 0033. A co przynosi?

Pierwszy raz o aktualizacji dowiedzieliśmy od czytelników na grupie facebookowej Smart Home.

Vacuum & Mop

Główna nowość to nowy tryb działania odkurzacza. Pojawiła się cała  nowa zakładka „Vacuum & mop”, która jest dedykowana dla opcji jednoczesnego odkurzania oraz mopowania. Możemy w niej ustawić jednocześnie siłę mopowania oraz odkurzania dla robota po włożeniu pojemnika, który na to pozwala.

Multimapy i zużycie filtrów oraz szczotek

Wraz z nową aktualizacją pojawiła się też wyczekiwana funkcja, czyli multimapa! Od teraz w odkurzaczu będziemy mogli posiadać kilka map, a nie tylko jedną. Poza tym pojawiła się opcja sprawdzenia zużycia filtrów oraz szczotek.

Dodatkowo, zmienił się głos odkurzacza, który wydaje komendy. Został znacząco przyciszony. Jeśli Wy również zauważyliście dodatkowe zmiany to piszcie w komentarzach i będziemy aktualizować nasz wpis!

Podobał Ci się nasz artykuł? Polub nas na naszym profilu Facebook!
Interesuje Cię tematyka Smart Domów? Dołącz do naszej grupy na Facebooku!
Masz pytania odnośnie Xiaomi? Znajdź odpowiedzi na naszej grupie na Facebooku!
A jeśli poza czytaniem o technologii lubisz na nią popatrzeć to zapraszamy Cię na nasz profil Instagram!

Polska grupa Smart Home by SmartMe

Polska grupa Xiaomi by SmartMe

Promocje SmartMe

Powiązane posty

28 myśli na “Nowa aktualizacji dla Viomi V2 Pro przynosi sporo nowości

  1. Krzysztof Mijas pisze:

    Po dwóch dniach od aktualizacji viomi v2 vacuum cleaner wszedł w tryb offline i nie widać go w sieci próby resetowania nie dają rezultatu, próba resetowania do ustawień fabrycznych po mimo komunikatu nie nastepuje.
    Jeśli chodzi o komunikaty to faktycznie są o wiele cichsze i mniej wyraźne.

    1. SmartMe pisze:

      Krzysztof, próba hard resetu także się nie udaje? To już powinno zdecydowanie pomóc.

      1. Krzysztof Mijas pisze:

        Problem rozwiązany, mój ruter pracuje w 2 zakresach i jak do tej pory nie było z tym żadnych problemów, aby ponownie połączyć robota z siecią pomogło wyłączenie w ruterze 5 ghz i połączenie odbyło się bez problemów potem ponownie włączyłem oba zakresy i wszystko działa.
        Jeśli chodzi o hard reset to pomimo komunikatu o wykonaniu resetu nie przywraca on wartości fabrycznych, a resetuje ustawienia w tym mapy ale oprogramowanie jest dalej po ostatniej auktualizacji.

        1. SmartMe pisze:

          Cieszymy się, że już po problemie 🙂 Powinien być jakiś sposób na przywrócenie go do ustawień faktycznie fabrycznych. Alternatywą jest ręczne wgranie softu.

          1. Radosław Laskowski pisze:

            Jak zmienic na jodełkę? Tylko po to wybrałem ten model a teraz aktualizacja i zostałem pozbawiony mojej ulubionej funkcji…. Prosze o pomoc w jej przywróceniu!!!

          2. SmartMe pisze:

            Radosław, jest z tym globalny problem. Czekamy na odpowiedź Viomi

          3. Agata Szczygielska pisze:

            Czy wiadomo juz cos odnośnie aktualizacji? Czy będzie funkcja jodelki?

          4. SmartMe pisze:

            Wychodzi powoli, u większości osób się pojawia

  2. Czester pisze:

    Hej. U mnie aktualizacja się nie pojawiła, nadal mam z numerem 0030. Dodatkowo nie pokazuje mi map w czasie rzeczywistym przez co nie mogę ich tez edytować. Ktoś może miał podobne problemy? W jaki sposób robi się hard reset?

  3. davidns pisze:

    Mój się niedawno zaktualizował z 3.5.3_0033 na 3.5.8_033 i mam multi mapy. Cos nieźle namieszali z tymi numerkami wersji 🙂

    1. SmartMe pisze:

      Faktycznie mają jakieś dziwne problemy. Mamy nadzieję, że w ciągu dwóch tygodni to rozwiążą

  4. Jank pisze:

    Nowa aktualizacja 3.5.8_0034 i przykre zaskoczenie VIOMI nie mopuje już w „jodełkę „, tylko jeździ prosto jak przy odkurzaniu.

    1. SmartMe pisze:

      Może kolejny błąd? To byłby duży krok w tył…

  5. Radosław Laskowski pisze:

    Specjalnie dla opcji jodełki kupiłem ten robot…. teraz przez glupią aktualizacje zostałem jej pozbawiony… Jak to przywrócić? Kupilem mop a nie odkurzacz zwilzający…. Jestem wsciekly na tą markę…

    1. SmartMe pisze:

      Wiele osób pisze do nas, że ten problem się pojawił po aktualizacji. Poprzednia też była wadliwa, więc prawdopodobnie z tą jest podobnie. Skontaktujemy się z Viomi, żeby się dowiedzieć jaki jest ich plan.

      1. Radosław Laskowski pisze:

        Czy jezeli odesle urzadzenie do serwisu to przywrócą ustawienia z chwili zakupu? Czy tym urządzeniem steruje tylko aplikacja w telefonie ktorej nie moge cofnać aktualizacji…. Teraz taki robot to badziewie ktore jezdzi bezuzytecznie a nie myje….

        1. SmartMe pisze:

          Radosław, musiałbyś się skontaktować z serwisem, bo nie ma takiej pewności. Co do aktualizacji to jest globalny problem i czekamy na reakcję Viomi.

  6. Michal Migdalski pisze:

    Po nowej aktualizacji brak mozliwosci samego mopowania (pojemnik tylko.do mopowania jest rozpoznawany jako bledny) Nie mam tez zakladki samego mopowania. To akurat jest dosc uciazliwe bo lubilem puscic ta funkcje na noc i powoli sobie jechal w jodelke. Mam nadzieje ze szybko bedzie poprawka do poprawki bo jakndla mnie duzy krok wstecz.

    1. Radosław Laskowski pisze:

      Tez tak mialem. Musialem odinstalowac aplikacje w telefonie o wgrac ja ponownie i ten problem zginal bo pojawiły sie 3 opcje pracy- odkurzacz/ odkurzacz i mop/ mop.Zginela jednak jodelka przy mopowaniu i robot tylko zwilza podloge a nie mopuje….

      1. Michal Migdalski pisze:

        Po przeinstalowaniu apki rzeczywiscie zakladka wrocila – dzieki.
        Czekamy na stanowisko viomi w kwestii mopowania.

        1. SmartMe pisze:

          Dostaliśmy odpowiedź, że kolejna aktualizacja będzie do dwóch tygodni.

          1. Michal Migdalski pisze:

            Dzieki za sumienne podejscie do tematu. Czekamy wiec 🙂

  7. Kaskam pisze:

    Witam. Czy jest już jakaś odp że strony Viomi odnośnie mopowania? Zdecydowanie wolę mieć jodelke przy mopowaniu niż opcje multimap więc czy komuś się już udało przywrócić ustawienia fabryczne? Dzięki za odp.

  8. SmartMe pisze:

    Mamy już oświadczenie Viomi w sprawie problemów ostatniej aktualizacji V2 Pro na https://smartme.pl/mamy-odpowiedz-od-viomi-w-sprawie-aktualizacji-v2-pro/

  9. Jakub Leśniak pisze:

    a wiecie może jak wgrać nowe pomieszczenie do mapy? tak się porobiło, że podczas skanowania mieszkania drzwi do łazienki były zamknięte i nie zapiała się w mapie mieszkania. później podczas sprzątania zeskanowała część łazienki ale nie wgrało się to do stałej mapy odkurzacza.

    1. SmartMe pisze:

      Jakub, najprościej jest usunąć mapę i dać mu zeskanować jeszcze raz

  10. Adam Gnabasik pisze:

    mam mopa – nie uzywany od 3 miesiecy bo jestem na wyjezdzie – Czy mam nie robic aktualizacji zeby mopowął w jodełkę???

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *