Pod koniec zeszłego roku firma Arlo wypuściła swój najnowszy produkt – Arlo Pro 3. Teraz dodaje dla niego wsparcie HomeKit, dzięki któremu w aplikacji Dom zobaczymy podgląd z kamer.

Jest to wsparcie dla HomeKit, a nie HomeKit Secure Video. Oznacza to, że nie będziemy mieli możliwości nagrywania filmów w iCloud. Dzięki wsparciu HomeKit będziecie mogli zobacz obraz z kamery wprost w aplikacji Dom. Dodatkowo, będziecie mogli połączyć ją automatyzacjami z czujnikami ruchu. Jeśli czujniki coś wykryją to kamera zacznie nagrywać.

W pierwszej kolejności aktualizację dostają kamery, które współpracują z Hubem – VMB4540. Wsparcie dla kolejnych Hub’ów będzie w przyszłości. Poniżej możecie zobaczyć jak sprawdzić swój model Hub’a Arlo:

  • Otwórz aplikację Arlo i kliknij Ustawienia
  • Kliknij w Moje urządzenia
  • Kliknij na SmartHub
  • Kliknij Informacje o urządzeniu i sprawdź jego numer identyfikacyjny
  • Jeśli update jest możliwy, kliknij Oprogramowanie i sprawdź, czy jest dostępna aktualizacja.

Źródło i zdjęcia: AppleInsider

Powiązane posty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *